JULKÄNSLOR! <3

Harrods är en aniiiiiiiiiiing förstorat och är inte så häftigt som man kan tro. Men jag ÄLSKADE julavdelning. Haha, fann så mycket pynt och grejer som jag skulle vilja ha, mysigt som tusan var det och jag kom i ännu mer julstämning än bad jag var i innan :)
Bussen dit och bussen hem.
Tog mig en promenad. Stod och vinkade någon i en glasdörren precis när man kommer över övergångsstället. Haha, hoppas killen bakom mig ser honom tänker jag och flinar och går runt hörnet. Sneglar lite på honom i dörren, som vinkat, för att se om han kanske kommer ut och möter sin kompis. Han öppnar dörren och börjar prata med mig istället. Undrar om jag känner en Lisa, blond precis som jag, liknade en kompis till henne. Nej säger jag. Han börjar snacka en massa strunt och jag går vidare. Går en bit, och ni vet, men kollar bakåt för att titta på platsen där något hänt för att påminna sig själv och sätta sig in i den stunden igen för att ta reda på vad som faktiskt hände eller så. Och där står han kvar och glor och börjar snabbt och enkelt gå mot mig och ropar på mig. Haha. Stannar och han stannar bredvid mig och börjar snacka en massa strunt. Han sitter och röker på något som inte är en cigarett... hmf. Kommer därifrån snabbt och enkelt. Gått en bra bot och tittar bort igen av samma anledning som innan, och där står han kvar och glor. jag börjar skratta för mig själv, han står kvar. Jag börjar skratta för mig själv, eller högt, och människan på andra sidan gatan tittar lite på mig, haha.
I alla fall, trevligt med fans ;D

Hade toppen dag idag på Harrods med Elin. Gick runt och tittade, Elin skötte taktiken ;)
Tog oss ner till bottenvåningen efter ett tag och köpte oss, efter ett par om och men, en varsin macka och gick till Hyde Park för att äta upp dom små godingarna. Jag tappde en fjärdedel av min macka på marken och björ ett par (40-tal) fårglar på mat. Inte för att alla fick, men de får la se till att hitta en annan klump i parken och inte bara utnyttja mig hela tiden!! Haha. Garvade så jag grät. Elin är inte så glad i fåglar, och jag klantar mig som vanligt, behövde mig nog ett skratt. haha. Underbart. Elin försökte hela tiden ta kort på ekorrarna. Hon var så söt, Elin alltså :)

Flyttar på lördag runt tre tiden. Så packar fredag och lördag ;)
Ni vet mig, klara inte något utan press ;)

Ni får bilder senare, för ska se till att jag kanske kan kolla på ett avsnitt snart av Prison Break som inte riktigt vill göra som jag vill. By the way, fick ner fel säsong.... x(
Men denna säsngen har jag inte sett slutat av, så tittar lite på hela =)
Ska se om jag inte kanske ska fixa så att jag ska se på första säsngen, den som alltid är bäst.

puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0