Känns skönt att ha snabela på rätt ställe på skrivbordet igen

Kan hända att det blir lite ord utan å, ä, ö fast jag använder mitt egent skrivbord. Eller kanske blivit av med den vanen tills nu. Haha. Laget är ganska bra. Ska snart äta lunch med barnen, Becky, Lucy och hennes 2 barn som är över. MAAAAT!!! Hungrig hela tiden, jobbigt, men gott =)
I alla fall, lägeskontroll:

Jag ska byta familj. Flyttar nu till helgen. Jag ska försöka ringa Elly, som mamman i den nya värdfamiljen heter, och se om de kan hämta mig eller om Becky och James ska skicka migh med en taxi, vilket jag hoppas på. Har ännu inte åkt taxi här i London och det börjar bli hög tid! I alla fall, varför jag ska byta värdfamilj är på grund utav att familjen jag bor hos och jobbar för fortfarande, behöver rummet jag bor i till Beckys sjuka mamma emellanåt och även Beckys syster som ska spendera mer tid i London än vad hon har gjort innan. Det finns liksom inte så mycket mer att säga om det. Jag förstår som fullt ut, absolut!
Känns faktiskt skönt dock. Barnen och jag klickar inte dirket vilket är jobbigt. Skall nu flytta till East Sheene som ligger i sydvästra london. Över vattnet, haha. Det är en bit, men jag överlever antar jag. Fick i alla fall mina måndagar lediga till slut så jag kan träna judo då, underbart. De verkar vara urmysiga den nya värdfamiljen. Barnen verkar vara jätte gulliga och roliga och jag hoppas verkligen att jag kommer komma överens med de alla. Var där i måndag (efter att jag fått nyheten om att jag inte kan jobba kvar i denna vardfamiljen) på eftermiddagen och träffade Mamman, Elly och tre åringen (minsta Joshua. Gick till Olivers (6 åringens) skola och han skulle direkt efter spela fotboll. Så blev inte så mycket prat och bus med honom. Hon tyckte det var hur coolt som helst att jag tränade judo, och framförallt att jag har svart bälte. Hehe.

Well, nu mat då ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0