Lussekatt

Mums säger jag, julmarknad igår, och ska snart dit med tror jag. Behöver komma någon stans idag, och en lussebulle skulle inte vara fel. Får även träffa massa vänner där borta med, vara med om värsta julkänslan och få känna alla juldofter som man andas in. LOVE!
Fest i fredags, bilder senare idag.
Antagligen barnvakt ikväll.
Börjar bli sjuk. Knarkar ipren för att försöka bli kvitt det lilla som än så länge brutit ut.
Åt en toppen frukost idag. Mitt nyinköpta bröd som jag ääälskar.
Skål med gröt, plommonsylt och färska jordgubbar.
Leverpastej och gurka på mackan.
Ett glas apelsin juce med fruktkött.
Toppen.
Och snart, om jag pallar ta mig ut i ösregnet och den halva stormen, så sa jag äta lussekatt(er)

kärlekspussar

 

När jag la upp bild på skype (eftersom jag inte har webcam än) så ojj-ade mamma sig och började skratta lite grand. Så säger hon att jag var så förbaskat lik min lillasyster. Men om jag får säga så här:
0m någon är lik någon så är ju hon lik mig. Och hon ska förbanne mig vara glad att hon har en sån snygg storasyster! 
(A) <3
Jag älskar dig lillayster!



Kommentarer
Lillasyster

JA, det var förbaskat vad lik du är mig ;o

2009-11-22 @ 17:15:15
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0