Mina vänner, vi har kommet in i december. Det är första advent!

Precis ätit frukost.
Josch och Elly kom precis hem efter att varit på Waitrose och handlat. Jag ska försöka göra mig i ordning, med en dusch, fräscha kläder, en aning smink och accesoarer, och sedan ringa Elin för att möta upp henne och Cecilia någonstans. Tror det blir så. Behöver införskaffa en CHOKLADKALLENDER och en ADVENTSLJUSSTAKE då det är första advent IDAG. Det är äckligt vad tiden går snabbt mina vänner. Ska på fika hos Elenor lite senare i eftermidag idag. Vi ska fika och mysa och även öva på Lucia vilket ska bli jätte kul. Var ju inte med på förra övningen då jag väntade på en fruktansvärt sen plumber. Inget roligt, men jag överlevde det.
Shoppade igår på Portobello Market ett skiva; "Ultimate Rock n' roll". Jätte mysigt verkligen, tre sivor med massa mysig musik. Känner dock, att det blir inte samma stämning när jag sitter i min säng och lyssnar på den som det är när man går på maknad och hör den från långt håll med massa folk och tränger sig överallt på gatan... Men skivan är mycket uppskattad ändå där jag sitter just nu!
Det är regn och ruskigt. Just nu är vi nog mitt i ögan på stormen då solen lyser, men bortanför genom mitt fönster ser jag kolsvarta moln som bara väntar på att få släppa hela stormen igen och blöta ner oss alla med dess vrede. Så min kompis paraply åker med. Får dock se hur länge han ställe rupp för mig, han verkar åldrar fort och orkar inte riktigt med den han gjorde i sina unga dar'.

Jag blir galen om jag inte kan träna judo i veckan för jag inte mår bra. Jag vill dit i morgon och på tosdag, sen gymma järnet i veckan. På lördag blir det chri fair med barnen och Chris, sedan förhoppningsvis judoträning och sedan Christmasparty. Ser fram emot.

Men nu ska jag börja min dusch hade jag tänkt, ta hand om er och ha en riktigt underbar första advent!
puss.
P.S. Saknar mitt photoshop nu!! D.S.


Kommentarer
MR D

trevlig första advent på dig

2009-11-30 @ 21:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0