Nu är det snart dags

 

Mindre än en månad kvar till julafton, mindre än en månad jag får träffa alla i Sverige, mindre än en månad till judolägret, inte så mycket mer till ett nytt år. Tiden går alldeles för fort! Var i en affär som heter Tiger här för ett par dagar sedan och köpte lite pyssel, även i en annan butik här i East Sheene och köpte lite mer pyssel. Julklappsdags! :)
Barnvakt idag? Vet faktiskt inte om jag är det eller inte, tror inte Elly åkt hemifrån än eller om hon fortfarnade ska det. Mig gör det detsamma just nu faktiskt. Får se om det blir jazz eller träning i morgon, uppskattar de båda, men vet vad jag kanske mest av allt skulle behöva, gissa vad! ;)
Haft en ganska hemsk dag, men Ollie gjorde den bättre! Kollade på film i min säng som han skräpade ner med en stor hög ssmular från hans kex som han fick ha med upp. Men som den underbara Au Pairen har han så gjord et ingenting för stunden. Läser min underbara bok. "Män är från mars Kvinnor är från Venus". Känner man sig ensammast i världen med sina problem och inte vill känna så, så läs denna. Jag lovar att du inte gör detta och att de flesta av de problem som idag händer lite för ofta kan uteslutas.

puss.
(bilder ifrån Hammersmith)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0