& onådigt

Behöver fixa mina naglar innan jag blir av med dom helt och hållet.
Jag vet inte längre riktigt hur jag vill göra. Känner mig lite inne på fel spår. Och jag vet inte ritkigt hur jag ska göra.
Langtar till jul, då kommer man hem. 6,5 vecka kvar.
Ska i alla fall resa, behöver jobb så jag kan käna en massa och komma en bit. Jobba där, ja! Olika.


Plaster jag vill till/Saker jag vill göra:
Tågluffa i Europa
Frankrike
USA
Japan och träna judo och se allt
Australien
Nya Zeland
Kina
Afrika
Egyptern
Regnskogen
Indien

Detta är dock bara ett urval, tycker det är viktigt att lägga till.

I morgon ska jag med Elin till Harrods. Ska kolla om en stund så att jag hittar dit, möjligtvis be om hjälp med att hitta vägen av Becky. Brukar vara så, diskutera hur jag ska ta mig till ställen, sen åker jag och blir förvirrad men hittar alltid till slut, ibland fler om och men och ibland mindre.
Lissnat på Michael Bubble almost the whole day. Easy and nice. Have had a really calm day, have been spending it mostly on my room. Have been practising judo and been bicycling all over the city so I needed some time off from everything. But we start having a living day tomorrow again, so don't worry ;)

Will look at the last seasong of Prison Break tonight when I am babysitting. (Babysitting for me on night means just be home if something skulle hända när barnen ligger och sover, haha, vad som liksom. Nödvändigt? Nej, egentligen inte). Have just seen a few episodes at the telly, and really wants to see all of them. Gosch, one of the best shows ever! :)
Well, will spare you the rest for this time.
Sorry for the swenglish. Just fel like going a bit craxy tonight.
Pics will come when I can remember myself of where a putted the camera....

kisskiss.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0