onsdag den 18 november 2009

Ahhh, jag vet inte hur jag ska göra nu...
judoläger två dagar innan jag åker hem kanske. Men vart är det och hur mycket kostar detta tro? Skulle vara underbart. (Säger jag nu iaf ^^) Blir antagligen den 21 iaf. Varför inte, eller något. Tränade på gym idag där vi även köpte gymkort idag på. Löste sig med betalningen och så för november och december med tanke på att vi inte är här hela december, så det var väldigt gott. När ni ser mig nästa gång, kommer jag var biff! Eller något.... hmf, haha. Drömma kan man alltid göra, inget olagligt.
Josch vaknade bara för en eller två munuter sedan och storgrät, han är sjuk och hade haft en mardröm, inte kul alls. Jag lider med ungen. Ollie är nu frisk. Fick honom till skolan i morse efter ett par om och men. Ollie har nu börjat pröva mig en hel del vilket jag håller på att bli vansinnig på. Men det är la bara att stå ut, borde jag vara bra på!
Lite tända ljus, lite godis faktiskt, musik och dator. Jag kan komma långt i världen, mer behöver man knappast ;) Well, well, gym i morgon också efter jag jobbar på morgonen. Sedan tillbaka och jobba ett par timmar och sedan barnvakt på kvällen. Ska la försöka kolla lite filmer som jag har på datorn som jag aldrig orka kolla på. Har dock Karate Kid, kollade på 1:an härom kvällen, och har de två andra också. Jag överlever barnvakten ;) NOSTALGI är det bästa!!

Helgen får jag se hur det blir. Ska i alla fall bli Au Pair möte lördag och söndag, julmarknaden i svenska kyrkan, lite möte människor på fredag och kanske fest på lördag. Får se vad Tim säger och lite så. Blir antagligen inte att värd-familjen följer med till julmarknades då barnen behöver tillfriskna och även Elly. En lugn helg för dom var nog bäst sa Elly, och jag kan hålla med att det kan vara vad de behöver.

I alla fall, nu kanske Mammas pojkar vilket är underskattat. Hur mycket bättre kan det bli än att man slänger in 20 tal tjejer som ska slåss om tre killar? + att killarnas mammor är med som så klart ska ha det på sitt vis!
En mamma har alltid rätt!

puss.
Kom på idag att det snart är jul.. vi är redan i november och ett helt år har snart gått. Läste i en tidning och läste detta. Jag kunde inte tro vad det var jag läste. Jag kommer ihåg så många sker som känns som de var igår, men det är nästan ett år sedna de hände.... tiden går allt för snabbt. Och jag som trodde det skulle ta lång tid tills nästa nyår....



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0