Sondag den 1 november

IKEA idag, gick upp tidigt for trodde jag hade jatte mycket att gora. Hade en del att gora, men tog kortare tid an vad jagt rodde. Vardfamiljen kommer hem idag nagon gang. Ska se om jag kan boka biljetter hem ikvall. Maste snacka med Becky och James forst. Fraga mig inte varfor... Aja.
Ska forsoka hitta till IKEA idag. Hade tankt cykla faktiskt. Men det osregnar och blaser som bara den... aja, jag overlever. Filmkvall ikvall i kyrkan? Vi far se om det ar nagon och om folk ska dit. Skulle vara lite mysigt faktiskt anda. :)

Aja, gjort mitt nu i alla fall, stadat upp efter mig och lite sa, hoppas det ser ut som det gjorde efter att staderskan varit har. Pinsamt, men kommer inte ihag hennes namn... aja. Ska forsoka komma pa det och minnas det till nasta gang hon kommer. Mycket trevlig kvinna maste jag saga :)

Sa om kanske 45 minuter starta resan mot IKEA. Mats fylla pa oystercardet, fraga folk efter vagen, komma dit och sa vidare. Kommer kanske for tidigt (om jag har tur kanske) men hellre det an for sent!

Nej, ska se vad som ska goras och lite sa, ha en toppen sondag, hoppas ni inte ar allt for bakfulla dar ute i varlden ;)

puss.
P.S. Glom inte gratta Sandra i morgon pa hennes fodelsedag =)


Kommentarer
NOESCAPE

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

2009-11-01 @ 14:48:22
URL: http://noescape.blogg.se/
charlie

inte alls goot juu :(

2009-11-03 @ 22:27:24
URL: http://redandblack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0