1: dagen och inne på 2:a

Sitter på knäna på golvet och använder sängen som ett skrivbord för tillfället. Jag tackar gudarna för externa tangentbord för tillfället!! Kom igår och hade en ganska lång dag. Jag vet inte om jag har vant mmig med alla resor jag varit på innan, men kändes som jag varit här redan ett bra tag efter bara två timmar. Skönt. Dock så är barnen svåra att förstå, de mummlar ganska mycket och med sina ord som jag inte fattar, haha. De ser på så många program och annat som jag inte vet vad det är så fattar inte deras skämt, just nu är jag nog inte den roligaste personen i deras liv. Ska gå ner och försöka umgås med dom lite nu egentligen kanske.
Resan tog ungefär 1 timma och 45 minuter. Sov hela resan utom sista kvarten, skööönt!
Somnade vid halv 3 och vaknade halv 5, låg och grubblade fram till halv 6 då jag gick upp. Ingen romasn här idag, men har en resdagbok också. Där de som inte läser bloggar får titta ^^ haha.
resdagboken.se och sök på mitt namn; Caroline Österman, för er som inte riktigt har koll på det ;)

Ska försöka ta en tripp ute idag. Får se om affärerna har öppet, skulle vara skoj att titta in i dom lite grand, annars blir det i morgon. James sa att vi skulle försöka fixa mobilen idag.


puss carro




ahhh, de varkar ju vara så organiserade, det är inte jag. inte på engelska och absolut inte jag xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0