14 oktober, del 1

Av alla mina promenader börjar jag bli väldigt trött, haha! Idag var jag borta vid den stora shoppinggatan här i närheten och fann Primarks, vilket är en klädbutik med väldigt billiga grejer, så enormt mycket mindre än Gekås, men jag tror jag skulle vilja jämföra det med det. Fann så sjuktligt snygga T-shirtar på killavdelningen, vilka också hamnade i en kasse hem hit ;)
Bilder på dom kommer senare, kameran är där nere och pallar inte sprinag ner. Kanske måste göra det sen ändå när fönstergubben kommer, han med det runda och glada ansiktet som Becky beskev honom med, vilket stämde in på pricken och det var svårt att inte förstå vad hon menade med det. Han är en väldigt trevlig och snäll kan jag meddela er där hemma. Funderar på att börja sticka, Alle kom med denna ideén och den har inte försvunnit ifrån mitt huvud än. Ge förslag på vad jag ska sticka bara så ska jag se vad jag kan göra :D
Trött idag, vet fortfarnade inte vad jag ska göra till helgen...

Skriver mer senare ikväll, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0