2 mil

cyklat runt två mil idag, fram och tillbaka till judohallen där jag ska träna lite då och då nu, med omvägar kan jag lova =) haha. Hade min turistkarta och en cykel. När jag väl funnit judoklubben blev det Starbucks med en chokladmuffin och lite vatten, just still water.
Eftersom jag trodde mig känna igen mig och ville "pröva vingarna" som det så fint heter försökte jag hitta hem utan att titta på kartan. Jag fick mig en rejäl cykeltur i alla fall! :) Ska försöka kanske cykla dit i morgon och kanske träna, sedan så hade jag tänkt träna på tisdag för det ser ut som att jag visst slutar halv 5 då, så då kan jag cykla dit ganska tidigt då det fortfarande är ljust, så känner jag liksom igen mig lite grand, haha!!
Hela förmiddagen gick åt till att ligga i sängen, sköööönt! :)
Vaknade en massa gången under morgonen på grund av att barnen lekte för fulla muggar. Och när man har kul, som de flesta av er som jag brukar umgås med vet, så blir man högljuda =)
Annars lugnt, träffade James bror med familj när jag kom hem. Fick mig lite mat, efterrätten var underbar, rabarberpaj, dock lite lite rabarber, men jag ska inte klaga, den var underbatr god!!! :D

Igårkväll blev det ett glas vin på närmsta pubben. satt bredvid tre män på min ena sida, och en utav dom had en lite valp. Åh, så underbart söt den var!!! Ville tagit med den hem men tror inte han skulle bli så glad för det förslaget så jag sa det aldrig högt, hehe.
Jobb i morgon igen och en ny vecka. Vet inte riktigt vilken dag jag ska till judon som sagt, men vi får se. Men jag är så otroligt spänd och glad, nu ska det tränas judo igen!!! <3333


puss.


Kommentarer
Dennis

hoppas du har det skoj där o att allt e bra med dig

2009-10-18 @ 21:12:11
Charlie

lät skojj :D

2009-10-18 @ 22:51:05
URL: http://redandblack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0