2009-10-20, 10 dagar idag :)

 

Promenad på ca en och en halv timma. Hittade en tygbutik med massa pärlor, fina tyger och pryttel, sånt som jag gillar, tur jag inte hade epngar med mig (A) Åh, saknar att pyssla, visst, gör la inte det mycket hemma heller, men här har jag ingenting, hittade lite lim och papper här hos familjen, ska se om jag kan hitta något mer skoj.
Juo ikväll i alla fall, ska cykla dit, hppas jag hittar dit. Åt lite lunch innan också. Trtt nu, blir att blunda en stund tills barnen kommer hem kanske, leker lite med dom om jag känner för det, de kanske vill se på mer judo, vem vet ;) De skulle de nog faktiskt inte säga nej till i alla fall. Judo ikväll i alla fall.

puss.
Sa jag att jag ska träna judo ikväll föresten!? :D :)))))))))))))))))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0