5 dagen borta i London

Becky stasticker snart vilket all min text jag skrivit precis gjorde. Just nu skriver jag bara lite grand innan jag ryker av ånge för att jag är så arg. Det och massa andra grejer är varför jag hatar börbara datorer!!!!!!!!!!!! :@

Vet inte vad jag ska göra idag, vait på rummet hela förmiddagen då Becky sticke alldeles strax, pallade inte att skynda någonstans och så som igr. Haha, sprang hem med klackar på hälarna och var svettig som en apa när jag väl kom fram till huset med marginal! hahaha!
Hoppasbara Athene sover tills Becky kommer hem, hon har börjat få sig en förskylning så hoppas på att hon inte vaknar och är grympy!

Kollat lite grand i boken som mamma gav mig på flygplatsen, ni vet en sådan för turister ;D Hittat en massa roliga saker som jag skulle vilja göra. Dock de flesta vill jag inte göra själv så jag hoppas jag träffar på någon rolig filur här snart som kan följa med mig ;)
Hittat massa med saker som jag vet ni där hemma skulle älska, hoppas att i alla fall någr aav er kommer ner någon gång så ni kan få upptäcka dessa fantastiska ting! :)

När Becky kommer hem är jag ledig, har inget jobb efter det, Ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Kanske åker till Oxford Street icg ser hur det är där borta, becky trodde att det var långdag idag också. Tar med mig lite fika och sedan äter där kanske? Får se hur det blir.. Eller kanske välja ut något museum?
Kan inte träna, är inte medlem någonstans och jag har inga skor eller shorts kom jag på nu x) ska maila mamma snabt och be henne packa ner det också xDDDD hahahaha!!
Gott, där fick jag opminna mig själv, glasklart =)


Nej nu ska jag äta lite grand, gröt?? De har inte allt för mycket ätbart hemma och jag åt ingen i morse. 
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0