BRÖST

det har varit mycket bröst idag. Drömde att någon förminskade mina bröst till hältfen så stora för att den personen var arg på mig för jag hade gjort/sagt någt den inte ville. Precis när jag började känna mig ledsen och tim vaknade jag ha, ha, ha!! Sedan under dagar när jag höll på atty leka med Luke så ville han plötsligt se mina bröst av någon anledning som jag inte vet varför. Ska jagvara orolig? Becky (hans mamma) kanske bör vara det ha, ha. Kan kanske ha att göra med att Becky ammar Athene just nu, får i alla fall hoppas på det.
Passade Athenen när hon sov innan under förmiddagen. När Becky kom hem igen bytte jag snabbt om och stack ut till Queens Park och tränade. Blev srpinga, gå och en del styrkeövningar för i stort sätt mestadels av kroppen.
En stressad fasmilj åkte till slut iväg till James föröräldar, nästan värre än min familj ^^ riga
Bakat chokladkaka, vilken inte blev den bästa jag smakat kan jag lova ^^ Stack och köpte lite glass som jag kunde ha till och tog en banan och kastade ner i skålen och åt till :)

Ska ut i morgon och vet inte vad jag ska ha på mig. Jag vill ha mina underbara glitterbyxor, men jag hr ingenting att ha till. Kan köpa ett vanligt svart tajt linne för en billig peng, men vad farao ska jag ha för skor till!???? Nu skulle jag verkligen behöva mina converse eller ett par av mina ballerinaskor! DOH!

Ska träffa Elin i morgon förmiddag. Hade hoppats på en litens ovmorgon och lite så, men inte det inte ha, ha. Skulle vara bra och veta hur det blir på kvällen, kanske kunde cyklat fram och tillbaka så skulle jag kuna spara lite på Oystercardet, men men, får se. Tar i alla fall med mig grejer så slipper jag oroa mig om det skulle vara så att jag inte hinner hem hit innan jag ska iväg igen.

Sicka bekymmer jag har, men så är livet just nu i alla fall.
Får se vad som händer, ska fortfarande försöka köpa ett gymkort nu till nästa vecka då jag fortfarande inte gjort det.... Sitter just nu och tittar på Extreme Home makeover som precis tog slut ser jag nu. Funderar på om jag ska gå ner och kolla tvätten och hänga den på tork så jag kanske kan använda något i morgon. Kommer inte riktigt ihåg vad jag har med mig, så kanske vore bra. Börjar bli riktigt trött fastän klockan bara är runt midnatt. MOHAHA, fast den senste tiden (då jag kommit hit) har jag varit väldigt trött på kvällarna, och även vissa  dagar. Blir kanske så med mycket nytt och nya människor och nya grejer att upptäcka. 

Nej, nu ska detta bröstinlägget (ingen inplantat;D) avslutas.
Jag önskar er som ska vara uppe ett tag till en fortsatt trevlig kväll/natt och er andra som ska sova eller redan somnar in eller håller på att somna in en god natt.
Puss.



Kommentarer
wallentin

hahaha älsk-hatar din humor! bröstinlägget...inte implantat HAHA



Låter som att du har det bra babe, miss you =)

puss & kläm haha



p.s - "SLUTA TA PÅ MINA BRÖST" ;D

2009-10-25 @ 14:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0