CP NATVERK/INTERNET

Lanar familjen dator da internet inte vill fungera efter att fungerat utmarkt i hela tva veckor! Borjar bli sjukligt stressad utan internet da jag har stallt in mig pa att ha det vid min sida under hela denna resa. Behover lasa mail och annat, suck sager jag bara. Som ni marker inga prickar over a, a och o. Men ni far helt enkelt klara er utom dom, jag maste ju det, haha.

Haloween i helgen. Far se vad som hander.
Trott ar jag idag och bara sugen pa massa godsaker hela tiden. Blir nog ett bak nu innan jag tar mig ut for att motionera och se mig omkring. Far se.
Hoppas bara pa att det blir nogot skoj i helgen ^^

Satt pa Starbucks igarkvall och laste min bok. Ville sitta i en mjuk fotolj sa jag fragade en man om det var ledigt i den framfor honom vid samma bord. Det var det och jag slog mig ner. Satte mig och lasta och hade det bra. De spelade nagot go jazzmusik och utan att jag marke det satt jag och holl till musiken med foten som jag vanligtvis brukar gora. Efter en stund fragar mannen framfor mig om jag gillar musiken och borjar parata med mig en massa. Var la kul att kunna fa prata lite med en ny manniska och sa, men han var valdigt pratglad, men det var trevligt. Satt sakert och snackade med honom 1 40 minuter eller liknande innan han gick. Fick reda pa att han har eget foretag dar han gor pudding, han var i Sverige i ca en vecka for ungefar tre manader sedan och tycker det ar ett harligt land. Han forstod inte varfor alla manniskor kom till London d[ det var s[ lugnt och skont i Sverige. Kanske just darfor folk aker darifran for att upptacka annat sa jag, haha. Jatte kul, jag vet......
Aja. Han last gudfadern maniskriptet eller vad man nu kallar det, han tycker om jazz och el del opera och sa vidare. Aja.

Saknar judon. Onskar jag kunde trana ett par ganger i veckan, typ varje dag med nagon dag ledighet da och da :) Men blir tyvarr lite svart. Far gora sa gott av situationen jag kan.
Peter, en tranare, fragade om jag hade tankt tavla nagot. Jag sa att kanske till varen, han och tranaren bredvid honom borjade se vilka tjeje ri vilka viktklasser de hade och borjade planera for en lagtavling verkar det som, haha. Men det var bara kul, for om de planerar det med mig i laget sa tycker de att jag har potential. Gud sa kul, ah, vad jag villt rna judo just NU! galet va jag saknar det. Tyckte piss och bla om det hela forra hosten och i stort satt hela varen. Sommaren var det lite roligare, inga tranare och jag fick verkligen upp ogonen for judon igen. Och nu vill jag verkligen inte vara utan den. Och nar jag val ar hemma nu till julen sa ar det ingen traning. uppb ehall da, det ar ju underbart x(
haha.
Nej men nog med det for denna gangen.
Nu ska jag forsoka gora mig lite i ordning och forsoka komma utanfor huset alla vaggar.

Ta hand om er dar hemma.
Saknar er! 
Haft lite smatt hemlangtan efter er nu dessa senaste dagar, saknar er.
Puss.

btw, hoppas pa internet pa min egen dator efter helgen och da bestallt aven flygbiljetten hem :)


Kommentarer
Jussn

NÄR KOMMER DU HEM!? <3333

2009-10-30 @ 22:10:19
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0