En valdigt lugn lordag

Inte vad jag hade planerat eller hoppats pa egentligen.
Blev promenad i Queen Park och runt omkring. Hem till huset och satt vid datorn ett tag till. Gjorde mig sedan i ordning efter att jag kastat i ett tvatt i tvattmaskinen och kommit pa att det ar "trick or treat"-dag idag. Gick till Starbucks och satt och laste min bok tills de ville ha ut mig for att lasa dorrarna, hehe. Tog mig en promenad runt omkring lite sa och checkade laget innan jag hamnade i huset igen. Lugnt och skont. Blev kolla pa en film (Madagaskar ;)), datorn och lasa boken. Last klart om Lola, funderar pa att lasa om de andra flickorna.... ska i alla fall strax upp till overvaningen, hanga min tvatt pa tork, kanske kasta i min morka tvatt, stada undan en snabbis pa rummet. Sedan lite TV, kanske lasning och sedan sova.
Ska forsoka komm aupp tidigt i morgon och sedan ta mig till IEA till kokcna 13.00. Far se nar resan dit borjar, haha.

Aja, pallar inte mer har nu, sov gott,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0