engelska ord gör mig gladare

Var inne på rummet hela förmiddagen fram till halv två ungefär. Pallade inte skynda mig med något då jag var tvungen att vara tillbaka igen för att passa en sovandes Athene, som nu även börjat skaffa sig en förskylning. Eftermiddagen blev at jag tog mig till Queen Parks Book Shop och hittade en bok som jag har hemma och velat läsa hur länge som helst, bara inte tagit mig tiden till det innan. Nu hittade jag den på engelska vilket passar utmärkt för tillfället!
Tog mig till Starbucks och satt och läste den där. Satt och skrattade för mig själv emellanåt, hoppas inte folket runtomkring mig tyckte jag var tokig =)

Sitter nu på rummet med datorn och ska snart ner och äta lite kvällsmat. Ruskigt hungrig nu + att jag har ont i magen efter den massivt stora chokladkaksbiten och soyalatten ^^ haha. Riktigt mysig dag alt som allt i alla fall. Blir nog film lite senare också tror jag. :)

Hoppas ni också haft en bra dag!
puss.



Kommentarer
Charlie

åh, tackar och bugar :)))

2009-10-15 @ 22:52:21
URL: http://redandblack.blogg.se/
JUSSN

VILKEN BOK?

2009-10-18 @ 03:06:41
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0