Galet trött!

Trött i både huvud och kropp. Tror att judoträningen tar ut sitt rätta jag idag. Skönt ändå. Men jag har hela dagen ledig och jag vet inte vad jag ska göra. Pallar inte släpa med mig judoväskan hela dagen, den vägen som sagt innan bly. Funderar på om jag ska försöka se guard changingen idag på Buckingham Palace. Men då måste jag försöka komma iväg väldigt snart. Eller så gör jag så att jag tar med mig min bok och sätter mig på ett cafe någon stans där jag inte avrit så kan jag ta en promenad runt området också. Tar i sådanna fall cykeln dit. Måste hämta min karta som ligger i min jackficka som är där nere. Så kan jag se lite vart jag ska ta vägen och liste ut ungefär hur lång tid det kommer ta för mig att komma dit =)

Familjen åker iväg i morgon kväll och kommer hem på söndag någon gång. Röjparty (A) Haha, nej då. Ska kanske laga en god middag, och här ska bakas! Ska försöka se om inte Becky kan köpa hem lite grejer... måste bara kolla lexikoner så jag vet vad allting heter på engelska (A) hehe.
Förhoppningsvis ut i helgen, men vi får se hur det blir. Håll en tumme för mig gällande detta, tack! Ska försöka köpa gymkort också, kostar ca 50 pund föe tre månader. Har jag det kan jag gå dit när jag vill och kan basta och så med. Skulle var sköntatt få basta igen, var ett tag sen nu. BTror kroppen behöver det, och en massa träning skulle inte heller sitta fel faktiskt. Speciellt bra när jag har fem timmar ledigt från morgon till halv 3 typ och jag inte orkar att ta mig någonstans riktigt. Så kan jag bara ga eller cykla ner till gymmet och träna och basta. Låter underbart. nej, bättre än så! :)

Nej, ska försöka göra mig i ordning. Göra mig en liten lunch att ha med mig, cykla bortåt det okända och se vad det har att erbjuda. Fastän jag är trött, men det är okej att somna på ett café va? (A)
puss på nosen.






Kommentarer
charlie

det är ju kallt? :(((

2009-10-22 @ 13:53:16
URL: http://redandblack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0