Home from the park

Med mit briljanta minne så kommer jag så klart int eihåg vad parken heter som vi varit i nu i ca två timmar. Men vad gör det för tillfället? Jo att ni inte får veta, mohahah ^^
Pojkarna cyklade. Ramlade ett par gånger och Tom ville inte cykla för det var jobbigt så sa att han inte kunde, off course.
Det var verkligen en trevlig park och jag gillade den väldigt mycket. Det var mycket folk, stora och fina gräsmattor, fotbollsplaner, caféer, lekplatser och massa annat. Helt underbart. Tog oss kanske 10 minuter dit med bilen max, och bara ett par gator därifrån så ligger själa stan. Så det är närmare till centrum än vad jag trodde.
Nu i veckan så har jag bestämt mig för att utforska lite. Ska få låna en cykel också och tror jag ska använda mig utav den lite grand. Men ska nog mest gå och titta runt lite och gå in i affärerna. Det var stängt idag det mest så får bli nu i veckan istället.
I morgon kommer jag vara ensam hemma ett tag antagligen för Becky ska till barnens skola och dricka kaffe med de andra föräldrarna tror jag det var. Skulle komma en gubba med a big and smily face och byta deras fönster som jag skulle släppa in. (om jag vågar)
Sjuktligt hungrig. Dessa människorna äter ju för f*n bara tre gånger om dagen, här är man van att äta fem gånger om dagen, detta är inte klokt. Men jag ska la försöka orda upp detta!!
Gav barnen deras presenter nu, blev inte av igår. De fick en varsin bil och Athene skall få en dock senare. Barnen, speciellt Tom blev nog glad för bilen tror jag.- Luke inte lika mycket, men han är ju också lite äldre. Han sa att Tom antagligen var jätte glad i bilen.

Nu ska jag sluta för denna gången med att skriva och hoppas på att mat snart är klar att ätas. Ska försöka äta med föräldrarna idag kanske om barnen äter tidigare. Var så igår, men de går också och lägger sig runt sju tiden.

Detta är ett liv som jag aldrig haft tror jag, det är väldigt putte nuttigt och lite så där, hmf........

puss.


Kommentarer
Jussn

QUEENS PARK ;))))

2009-10-12 @ 09:20:26
URL: http://enjussn.blogg.se/
Jannike

Tänk på att du inte skriver namn och annat om inte föräldrarna tillåtit det. Bara en tanke.

Saknar dig redan!!



Kramisar

2009-10-13 @ 19:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0