Inte världens bästa dag

Snabbis iaf: efter morgonens jobb gick till Starbuck och läste min bok. Är inte som jag förväntade mig vilket inte var något bra! Vilade hemma med datorn, parken med Tom när Becky lämnade honom här hemma. Tillbaka till huset och vi både vilade med diverse sysselsättning. Gjorde pasta till honom. Han åt klart, Luke kom hem och la upp mat till honom. Jag ploc. kade undan lite på mitt rum,  åt själv. Snackade lite med Becky, suttit här ett tag nu. Snart TV och sen sova efter en tröttsam, tråkig och väldigt rastlös dag.

vill träna judo igen!!!
Har hela dagen ledig i morgon efter morgonpasset. Vet dock inte vad jag ska göra alls..... Funderar på att träna judo på kvällen. Men vill inte ta mig fram och tillbaka flera gånger så i snna fall måste jag ha med mig min judoväska vilken vägen bly. Får se vad som händer. Ska försöka köpa medlemskort på gymmet här bara ett gångavstånd härifrån. Finns bastu och grejer där också som jag kan sysselsätta mig med förutom träna vilket jag väldigt mycket tycker om.

Hörs i morgon eller en annan dag,
puss






Kommentarer
charlie

vintern är snart här :(

2009-10-21 @ 23:43:55
URL: http://redandblack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0