Kamerasladd, vart är duuuu??


Galen blir jag!!
Hittar inte sladden till kameran så kan inte lägga in mina bilder.

Kan iaf meddela att jag har börjat packa på riktigt nu. Just nu är jag orolig för att få plats med allt i väskan, men is lutändan kommer det vara vikten jag kommer vara ruskigt orolig för, haha! Måste kolla lite smågrejer på ryanair om hur jag ska packa dator och allt det. Fick mail från Luke, den äldsta av barnen. Riktigt kul var det faktiskt, hehe. Känns bra, det känns faktiskt riktigt bra! :)

Bar en del som skall göras i veckan, egentligen alldeles för mycket, men jag ska göra allt jag kan för att hinna med detta också. Kan göra en del idag, mens kulle behöva en del hjälp av mamma, och mamma kommer inte hem förrän vid kvällning någon gång. Ska försöka göra ett besök idag, haha, orkar inte med detta nu.

I morgon ska jag förhoppningsvis träffa Petra, och sen ska jag och mamma till Gekås och köpa in lite smågrejer som jag behöver som jag inte vill lägga ner en förmögenhet på.

/ puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0