Lordag 31 oktober

Blir nog snart en promenad, kanner mig lite bakis.
Blev tva glas vin framfor datorn med lite chokladkaka, ar det helg sa ar det ;)
Kanske lite for mycket helg under veckodagarna just nu... men va fan, man lever bara en gang :)
Kom till slut ivag runt 20-tiden och tog mig till en mysig pub e liten bit fran dar jag bor. Komer som vanligt inte ihag vad puben heter, dock sa kollade jag inte sa noga pa det heller. Tog mig ett glas vin och satt och spanade runt for att se vad det var for folk dar egentligen. Satt ett bar snubbar bredvid mig och sa, ville inte prata med dom da de pratade ngt annat sprak, haha. Blev att jag satt och snackade med dom hela kvallen anda, haha. Byggnadsarbetare och jobbar har i narheten. Blev bjuden pa ett glas vin och en ol till under vistelsen innan jag tog mig hemmat lite full i hatten. Kom hem och slangde mig i sangen cohs omnade pa bums.
Vaknade vid sju tiden da jag glomt stanga av alarmet. Kunde inte somna om forran kanske halvtimma efter, fick tvinga mig till att somna om. Vaknade igen runt nio tiden, tvingade mig till att i alla fall halvsova men kunde inte gora detta langre vid halv tio... det var val bara att acceptera att det ar inte meningen jag ska sova nu. Glodde pa TV, tog med en duch, tankte laga mat men dessa manniskorna jag lever hos har ingen foda att laga mat med, med det menar jag ingridienser ;) Idag, lite smatt bakis. Fatt i mig frukost till slut och sms:at lite med Elin.
Fortfarande inget bestamt for ikvall, forhoppningsvis blir det det snart. Ser att klockan redan ar 12.38 just nu.

Promenad var det ja...

Behover tvatta, har inga trosor till veckan annars.. hmf.
Blir la att kasta in en tvatt innan jag drar mig. Har nog inte sa mkt val eftersom jag inte vill leva med konsekvenserna, haha. Och bast att tvatta nu och inte i morgon da familjen kommer hem i morgon och da finns inte all tid i varlden for mig att fa tvatta.

Lillasysyster bad mig att inte skriva nagra romander, sa blir att forsoka avsluta detta nu.
Vi hors och ses,
puss.


Kommentarer
carro

Svar: Tack så hemskt mycket! Blir så glad när jag får sånna peppande kommentarer..

2009-10-31 @ 13:47:59
URL: http://rosetty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0