Oxford/Picadelly

Ska nog blir en tur till Oxford och Picadelly circus möjligtvis. Får se hur tripper blir. Ska i alla fall iväg alldeles snart, ska bara komma på specifikt vilka kläder jag ska ha på mig. Fick precis mina pengar, ska lägga undan lite grand innan jag sticker. Annars kommer jag aldrig ha råd att träna judo då det kostar £8.5 för varje träning. FY FAN säger jag bara, aja. Bara att leva med. Behöver en svart kofta, ett par skor (A) och en bok att skriva och lite så i som en dagbok typ. Tankebok som jag vill kalla det! =)

Nej, nu bär det av, ska borsta tänder innan också och se om jag kan få med mig ngn picknik så slipper jag spendera allat för mycket ute på mat =)

puss.



Jag VILL och BEHÖVER en systemkamera innan jag kollapsar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0