tankar, jag saknar er!

Måste bara få ur mig detta lite grand.
Jag blir så ledsen. Jag tycker att jag inte begär mycket, men det kanske jag gör ändå? Ett hej, ett sms, fråga hur man mår eller vad som helst. Jag gör det inte ofta, men jag gör det lite då och då till de som jag inte hört av på länge tycker jag. Vissa mer sällan än andra och så där, men ni vet hur det är. Men när man inte får någon respons över huvud taget börjar man blir lite trött. Kanske ska man ta det som att dom inte vill prata med en och ha kontakt med en, kan det vara så? Men allt som man sagt innan, varit med om och gjort, ränkas inte det? Jag menar folk som trivts så bra ihop kan la inte helt plötsligt vara helt fel och inte ha något gemensamt längre? Jag vet iaf att jag inte har detta med dessa människorna och jag vet att de fortfarande betyder oerhört mycket för mig (och ja det kan bli tvärt om, det vet jag). Jag börjar blir ledsen, förvirrad, tom och arg. Jag saknar er och jag behöver er, men ni kanske inte känner detsamma. Jag vet inte vad som är värst; att jag inte fattar, att ni inte verkar bry er eller att ni faktiskt inte gör det, att ni glömt en.....


jag saknar er så det gör ont, iaf dig!
och jag vet inte vad jag ska ta mig till!
du betyder mer än du tror.
jag äklskar dig och kommer sakna dig till tusen.
detta är inte bara för jag ska åka.
detta är för att jag har saknat er hur länge som helst
och jag vill inte klara mig utan er.
men det verkar som att jag får göra det ändå.
inte alla, nej.




sms:et lättade upp.
jag grät.
jag har saknat dig!
jag hoppas du kan förstå!
älskar dig!



puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0