That sound lovely, fantastic!

Har en väldigt lugn dag med att sitta på rummet och mysa med tv, dator och lite musik på det emellanåt också. Åt lunch för ett stund sen, ska nog snart hämta min choklad och göra en kopp te eller kaffe. Läsa min bok om ett tag också. 
Jag har hela dagen ledig, men jag vet inte rikgtigt vad jag ska göra när jag inte orkar med så mycket, tur i oturet eller liknande.... aja.
Tror inte att det blir någon judo idag, funderar dock fortfarande på om jag inte ska cykla dit ikväll, men jag är jätte trött så vi får se hur det blir. Ska i alla fall tärna judo i morgon, åh, jag längtar som tusan!!! :D
Tittar just nu på Fresh Prince in Bel Air, sett avsnittet redan, som alla andra serieavsnitt som jag tittar på här borta. Jag blir galen!!! Nej, nu blir det nog kiss-paus och sen choklad och försöke be om hjälp med att få värme i detta rum jag lever i!

puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0