The Tube

Ahh!
Jag ska åka med Becky till pojkarnas skola. Därifrån tar Becky med sig Tom, Alexander och en kompis till dom två. Jag ska ta Luke och hans kompis hem med tuben. Tänkt så åker jag åt helt fel håll, jag blir galen. Äsch, dett ska nog gå bra.......
Aja, det är la bara att fråga annars vart jag ska. Det vet jag att jag är bra på i alla fall, fråga efter vägen, haha!

Annars så ska jag träffa Lisa och ett par kompisr till henne. Snackat med Lisa lite på FB och bestämdes att jag skulle följa med henne och ett par vänner och spela sälskapsspel. Och alle vet ju hur duktig jag är på sälskapsspel! NOT!

Annars så har jag inte så mycket mer att säga just nu.
Idag satt jag inte och tittade på när pojkarna klädda på dig och manade på dom att skynda sig. Gick ner och tömde diskmaskinen och gjorde gröten istället. haha, bara det att jag kokar min gröt lite längre än vad Becky kokar pojkarnas, så fick koka gröt 2 gånger till för att det skulle bli ordentliga portioner till dom, hahahahahahaa! Vadå misslyckat. Aja, nu vet jag detta till nästa gång och förhoppningsvis gör jag lite bättre ifrån mig då. Tur att inte becky kom ner och såg mitt misslyckande x))))))))))

Aja, nu ska jag försöka få på mig lite kläder. Saknar en kofta, måste köpa en vanlig svart kofta som jag kan ha till allt. Speciellt mina T-shirtar. Har ingen hemma heller så inte lönt att be familjen skicka ner det.
Kommer dock komma ett ganska stort aket till mig här i nästa vecka någon gång med massa annat jag inte fick med mig hemifrån. Fick liksom inte riktigt plats i väskan enligt vågen där hemma. Hade dock 1,5 kilo på vardera väska att fylla mer i.

Jaja, hörs och ses.
puss.




Min syster är dum i huvudet och ruskigt knäpp, och jag saknar henne sjuktligt mycket just nu!
Spara nu dina skit pengar och kom upp till mig snart istället!!!!


Kommentarer
JUSSN

NÅGOT MÅSTE GÅTT FEL EFTER TVÅ BARN REDAN!

FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR LITE FÖR LÅNGT BAKOM FLÖTET :|

2009-10-18 @ 03:05:11
URL: http://enjussn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0