Vet inte vad jag ska göra idag, hjälp?

Torsdag, jag vet inte riktigt vad jag har lust med att göra. ska jag ringa till camilla så j ag får jobba? Eller ska jag försöka träffa helena, micaela och hampus kanske? Ska jag kanske börja packningen, och jag vill träna ikväll helst, om jag mår bra. Vvilket jag vet att jag bara kommer göra lite halft om jag ska jobba. för äter inget där ute, har ingen mat hemma att ta med och köper inte för har inte pengar till det och de andra äter heller inte..... Pallar heller inte egentligen, men det skulle ju dock vara ganska gott med pengarna. dock "bara" 400 kronor som jag kommer tjäna antagligen. Helena åker ju i morgon så skulle vara skönt att träffa henne och i morgon hinner jag inte jobba för då ska jag plnera och då måste packningen vara någerlunda fastställt så jag vet vad det är jag behöver införskaffa innan jag åker.

Åkte till tandläkaren igår. Jullan ringde precis när jag skulle borsta tänderna och sedan åka och frågade om hon skulle skjutsa mig när hon ändå var i stan och hade inte något speciellt annat för sig (nej sims är inte speciellt ;)). Gick det tandläkaren och de var som vanligt sena, ska komma dit en kvart efter den bestämda tiden nästa gång, då kanske jag bara behöver vänta fem/tio minuter :@ Helevtes tantjävlar. Ja, jag sa det stolt också! =)
Jullan körde oss till Burger King där jag satt och åt pommes och hon hamburgare. Körde hem till mig och gjorde ingenting innan hon körde hem och hon skulle jobba. Jag gick upp och la mig en snabbis och vilade innan jag packade judogrejerna och tog bilen till judon. Tränade en timma ungefär. Hjälpte Marko med träningen han höll i, han var väldigttacksam verkade det som. Hade uppvärmningen och lite teknik med dom innan jag var tvungen att sticka. Resterande av träningen skulle bara vara randori och det klara han själv vilket humör han än är på.
Gjorde mig snabbt i ordning, köpte godis på Hemmakväll och körde och hämtade Sandra och Monica på Sannarp. Körde förbi Syren och lämnade Monica, körde förbi Syren och hämtade Alle på Ica Vallås och sedan körde vi hem till Syren, haha!
Nästa alla var där, super kul att träffa alla tjejerna tillsammans =)
Satt och tittade på Idol och hade det trevligt med lite godis och massa nsack och skrik, haha. Som det brukar alltså! ^^ Alle och Sandra drog sig vid nio tiden och vi andra satte och spelade spel strax därefter, blev Så ska det låta. Förutom att jag bara kan barnvisor och julsånger så  vad jag sämst! haha. Men va fan gör det? Alla vet redan att jag inte är den vassaste kniven i lådan gällande grejer som detta. Kom ner på judomattan så ska jag visa vad jag kan ist ;D ahhahahahahahahahhahhaaaa!!!
Åkte hem vid elva och gick och la mig för att jag skulle kunna komma upp någerlunda tid idag, försöker detta eftersom när jag väl är i England ska jag gå upp vid sju tiden ^^ kan ju vara bra att försöka vänja sig lite grand iaf :P

Nej som sagt, vet inte hur jag gör idag....

Nästa vecka ska jag bl.a.:
-Fika med Sara
-Packa klart
-Ullared?
-Träffa Wallentin och andra vänner
-Ringa Jacke om klubb
-Träffa Rasmus
-Rensa pappas dator
-M.m.


/ puss.



update:
ska jobba, 13-16.
Tar bussen till flygstaden och sen så hämtar Camilla mig där.
Mamma kommer och hämtar mig ikväll. 
Ska packa judoväskan så kan hon ta med den
och så kan jag åka till judon direkt.
Kanske kan hjälpa till med nybörjarna idag också då.
I alla fall om vi kör fort (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0