1 september 2009, "spontnick" (?)




 


--

Började dagen med en trudelutt till stan, fick en märligt samtal av Marko och fick gjort det jag skulle. Åkte för att säga hej till mamma på jobbet vilket blev till en hel lunch och lite s.k. "lunchvila" =)
Åkte till slut hem och tog det lugn innan lillasyster kom hem och vi tog med oss hunden till veterinären där hon fick två sprutor. Åkte och handlade på Maxi och satte oss sedan i solen ett litet tag. Gjorde mat innan träningen. Åkte till träningen, men tränade inte idag, kände att jag hade huvudvärk så jag pallade inte. KOm hem och fick mat och har nu efter maten suttit och fixat med Au Pair papprena och kollar på "So You Think You Can Dance", finalen idag ju hörrni!

I morgon hoppa jag kunna skicka allting som behövs så att jag sedan kan hitta en familj att åka till och sedan komma iväg :)

Nej, nu mer TV, se bilderna, det är ungefär vad dagen har innhållt
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0