60 års kalas för Bo-Göran =)

Haft en ruskigt bra kväll måste jag medge. Nu är det sängen som gäller för att sova för att orka med morgondagen. Ska försöka tjäna en slant, men vi får se hur det går x) Sedan ska jag försöka se på lite handboll. Bror min spelar i Alehallen vid lunch någon gång om ni vill veta, och sedan ska jag träffa flickorna från klassen på kvällen som folk kanske redan vet. Vet Linnea att jag tjatat om det en del, men ser fram emot det helt enkelt!!!!!! :))))

Träffade massa kul folk, snackade en del med Clive, Snackade med Levander, dock ska jag försöka snacka med honom lite mer då vi blev avbrutna mitt i ett samtal som vi sedan tappade bort oss om som jag skulla vilja veta en ganska mycket mer om. Grattis Bo-Göran som denna kvällen var tillägnad åt, mycket vackert systrarna Birnbo och tack för ikväll alla som var deltaktiga på ett eller annat sätt!


Puss.
Saknar morfar och Hans!


P.S. Bilder kommer i morgon mwed bl.a. mitt Fyllesvin med vänner ;) =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0