C.Ö..

Gick upp vid halv elva på grund utav att Marko ringde och väckte mig. Åt lite, duschade, gosade med hunden och gjorde mig i ordning för en tripp till stan med Lilla söta kladdkaksSandra, haha! Hon hade lite ärenden som vi fixade. Hittade tyvärr en tröja jag velat ha på rea:n jätte länge, så den blev det att ta med hem :D
Ska till judon om en timma och hjälpa till med nybörjarbarnen, älskar det, de är så underbara. Fast jag tycker nästintill alla barnen på judon är underbara, de alla har sin grej liksom. En är super blyg, en annan bara springer runt, en annan slåss, en annan är jätte duktig och lyssnar alltid, en annan kan allt på direkten och så vidare. Alltid kul att vara där och jag blir alltid på bra humör med dom runt omkring mig!
Ganska trött och kinkig idag så kan vara bra att gå dit! :) Inte ätit så bra  och jag tror jag behöver ändra mina sovvanor lite, sover kanske lite för länge nu för tiden (A) haha!

Nej, nu lite vila och sen judon, kanske klippt mig också ^^
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0