C.Ö

Kom för bar några minuter sedan hem från Ängelholm.
Pappa tog i fredags bilen till Ängelholm, därifrån flyget till Stockholm. Lördag tog han flyget till Malmö, fick skjuts av Kent ner till Ängelholm för att därifrån kunna ta sin bil och åka hem. Problem uppstod. Bilen var inlåst och pappa tog en lånabil hem. Söndag (idag) körde jag ner oss till Ängelholm och hämtade upp bilen och åkte hem.
Ibland har vi lite för många "lyxproblem" hahaha! Fick köra manuell idag, var ett bra tag sedan kan jag ju lova. Var skönt att äntligen få köra lite riktig bil :) Var lite ovana, så borde köra lite mer manuell, det fixar jag ska ni se ;)

Ska på drott matchen ikväll med mamma. Hon fixade biljetter igår som vi ska hämta innan också. Var mer än länge sen jag var på en Drott match så det ska bli lite kul faktiskt. Synd bara att det inte är mot Kristianstad, då skulle Rasmus varit där så kunde man ju sett om han lyckats med dom :)

Har fått lite jobb nu i veckan som jag ska lösa. Två/tre dagar på Heagård, ska hjälpa till och skriva in lite varor i datorn. Ska bli kul att få jobba lite och få ihop lite pengar, alltid behövliga!! Sen så har jag inte så mycket mer att säga just nu.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0