giva a little love, but just enough





 






Gick upp vid tjudo över åtta i morse. Låg och mös lite med hunden som kom och la sig vid mina fötter i sängen. Kom upp och fick i mig lite frukost i form av en skål med havregrynsgröt´. Satte mig vid datorn en kort stund. Började sedan städa undan lite i köket, det hela slutade med att jag städa rent i farstun, så nu är det fin och ren ett tag! Satte mig vid datorn en stund och sms:ade med Wallentin lite. Kom på att jag inte tittat på IEA katalogen än så sprang upp till Josefines rum där den låg och tryckte. Fixade lite att äta, macka och egengjorde blåbärsmuffins, mumma =) Satte mig i varadgsrummet och läste katalogen och åt mina grejer tillsmmans med två koppar te som jag kokade till. Pappa kom hem och jag gick ut med hunden, fick med mig kamera tur för mig och mindre tur för hunden. Hon tycker inte det är så kul när jag tar en massa foto och håller på så. Då får hon inget bus, och eftersom hon kan vara så lydig ibland så vet hon att hon inte får sticka iväg och så där när jag har stannat någonstans. Så då står hon och tittar på mig och hoppas att jag är klar hela tiden för att hon skall kunna få göra sitt och busa och stoja och allt det där.
Ska antagligen till stan snart, ska försöka gå inom arbetsförmedlingen och sen träffa Linnea. Just nu ruskigt hungrig (igen). Så får se till att laga lite mat innan jag kommer till stan. Får se om jag kommer till judon ikv. Ska inte träna, tänkte hjälpa till med barnen och de vuxna nybörjarna, måste komma på något annat namn på den gruppen, så jobbigt att säga så vare gång, haha!

piuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0