HejsanHejsan, välkomna =)

Den 10 oktober åker jag till London. Vet inte än vilket flygplats jag skall landa på, men detta kommer jag få svar på under helgen. Fått kort på familjen och de ser hur tervliga ut som helst, barnen ser ut som små sockerbitar :)
Kommer verkligen sakna alla här hemma så otroligt mycket, ni som är kvar, även ni som inte är kvar men är runt om i världen kommer jag också sakna en herrans massa! Men jag ser fram emot detta så otroligt mycket just nu och ser det som ett äventyr nästan, fast kanske lite säkrare än de flesta andra äventyr som verkligen är äventyr, eller något liknande :S hahahaha!!!

Kollar upp judoklubbar i närheten också, hoppas verkligen jag kan få tränat en del judo när jag är där nu också, dock så är ju inte det den grundläggande orsaken till att jag åker, men det skalle absolut vara ett plus då jag just nu älskar det mer än mycket annat!

Ska snart till Jullan och se hur hon mår efer gårdagen, haha! Sen ska ajg försöka ta mig en titt till Linnea och se henne en sista gång på väldigt länge.................

Ikväll blir det fylletaxi åt mamma och pappa, middag med gubbarna och sedan lite mer fylletaxi där tror jag nog, haha. Lovade att skjutsa dom ivkäll också =)

Ska planera min sista tid i Sverige på ett tag i helgen antagligen. Usch, känns ganska hemskt att säga så, så tror inte jag ska säga så fler gånger...

Var hos Linda igårkväll efter att jag kommit hem från Jullans päron som vi hamnade hos efter en tripp på stan och träffade massa folk, Jullan shoppade och vi fikade. Hem och äta, kolla lite idol och sen till Linda och chilla med lite godis, cola och tv.

puss&kram
massamassamassamånga =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0