Hos Emma och Rebecca på midadg ikäll, tack för allt :)))

 
Alle sov ju över. Hon åkte hem på eftermiddagen ganska tidigt
och jag och pappa med syster åkte till Biltema, On Off och Eurostop
och fixade det vi skulle. Kom hem och jag ringde Jullan som väldigt
snabbt tog sig hit, hem till mig. Åt lite björnbärspaj som jag gjorde
för ett par dagar sen och vilade en stund. Sen gjorde jag mig i ordning
och vi tog oss till Rebecca och Emma där vi skulle på middag.
Alex & Elina var också där och åt med oss men åkte sedan på
egna äventyr. Så vi andra fyra satte oss och spelade Skipbo
och hade det trevligt. Kom hem för inte så länge sedan. Kramade
så klart hunden när jag kom hem, haha.
Lyssnar på min spellista på Spotify som jag gjorde hos Becca
och Emma som jag la ut på Facebook. Det som jag lyssnar på just
nu, mohahah =) I morgon bär det då som sagt innan av till
Kungsbacka för att träffa lite släktm egen och Jockes samt
Kim. Ska till Jockes syrra i morgon på fika för hon fyller år.
Så får stana på vägen och köpa en blomma lr liknande.


Träffade Admir, Danne och Rikard på väg hem från Jullan
som var en mellanlandning då jag var på väg hem, haha.
Jullan föräldrar var förresten hemma.
Stod och snackade med dom en stund, dom var så klart
på väg ut, de hade öl i händerna och siktade mot stan.
Haha.
Nej, ska försöka träna, i falla fall ta en promenad i morgon.
Är så träningssugen men har inte riktigt någon att träna med.
Och jag kommer ju heller inte träna på måndag. Kanske tisdag,
beroende på hur jag mår och när vi kommer hem från Kungsbacka.
Nej, dags att i alla fall borsta tänderna och försöka att få bort det
mesta utav sminket som jag har på mig. Pallar inte egentligen,
men vad gör man inte för att man ska må bra!?

London - bara tre veckor kvar nu......
Kommer alltid finnas för dig
vart jag än är i världen 
för att jag vill, för jag har sagt det - J <3 !!!


Kommentarer
emma ♡

tycker du också det? :-D vissa tyckte bara den var gräslig haha

2009-09-20 @ 06:39:50
URL: http://emmasgarderober.se
Tina

Jag älskar att göra stora tavlor som täcker hela väggar gjorde faktiskt en som blev klar i förrgår - med samma motiv som Lovely Redhead fast en Black Beauty. Bilder kommer inom kort.

2009-09-20 @ 10:18:16
URL: http://trueborn.blogg.se/
Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vad ska du göra i London ? :)



sv : haha neej hon e inte min favorit heller , hon borde skämmas :P

2009-09-20 @ 16:32:17
URL: http://marialatina.blogg.se/
Lotta

Sv: Ja visst är det! :)

2009-09-20 @ 21:44:05
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Tackar!! :D

2009-09-21 @ 08:00:51
URL: http://michaelaa.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0