Jörgen 4 dan'are

Blev att jag hämtade mamma och pappa i Tylösand efter golfen, snabbt fick de fixa sig och jag skjutsade dom till Bingoalliansen där det var HBP fest. Därefter körde jag hem till Levander, fick med dom i bilen, utom Linus som kom senare med en kompis. Vi andra åkte ner till stan och Hamnade på Ha<rrys där det var ett bord bokat och Christer satt och väntade. Christer gick direkt efter maten och där satt vi fyra (Olle, Marko, Levander och jag) kvar. Hade massa kul och jag blev vad man nu ska kalla det... utsatt! Haha. Men tack för en tervlig käll gubbar, och grattis Levander!
Hämtade mamma senare på kvällen och vi feck med oss blåbärspaj hem från festen, fatta att det var god ;D

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0