judo på nytt

Gick ändå ganska bra idag på träningen, fast jag hade så sjukt ont i magen vissa stunder!
Så jävla fin vänster seo-nage jag gjorde på Jörgen! Kastade Stefan på två riktigt fina kast, kommer dock inte på vad det ena kastet heter nu, den ena var i alla fall sumi-geischi, mycket bra Carro :)
Började med lite jobb, med betoning på lit. Klarade inte av att göra det jag skulle själv, behövde hjälp vilket jag idag inte kunde få så jag åkte hem igen. Kom hem och försökte göra lite grejer men kom ingen vart typ, läste ett kapitel i min bok som jag börjat läsa ochs omnade sedan gott i 45 minuter. Vaknade till liv och fick i mig något att äta innan jag tog mig in till arbetsförmedlingen. Var där i lite drygt en timma innan jag ringde Helena och mötte henne i stan. Gick runt och hade det mysigt i sommarvärmen.....
Kom hem med mamma och fick i mig lite mat runt 16,00 tiden innan jag stack till judon vid fem. Tittade på när Levander och Marko tränade kata och satt sedan och slappade timmen innan min egen träning skulle börja. Kändes lite dumt att vara nere på mattan och hålla träningen då det nästan var fler tränare än tränande idag, haha. Fick skjuts av pappa hem så får försöka hämta min cykel i morgon någon gång. Men ska ju in till arbetsförmedlingen i morgon igen och ska träffa Linnea på eftermiddagen innan jag ska till judon antagligen.
Skriver upp alla jobb jag sökt nu den senaste tiden, jag kan lova att det inte är få, men jag kan heller inte komma på alla....


nej, ska äta lite gröt nu, puss.


Kommentarer
Jennie

sv, Vi bodde utanför fig tree bay, men har bott i aiya napa 2 ggr innan :)

2009-09-08 @ 22:19:10
URL: http://unreal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0