Kvällen som sådan saknar jag två väldigt stora saker som jag är i stort behov utav!!!

Åh, jag är i ett sådant stort behov av en riktig kamera, system med ordentliga objektiv främst så jag kan zooma ordentligt och få skarpa och fina bilder. Även behov utav ett par extra hundralappar utöver detta. Någon som har något förslag på hur jag får tag i detta?

Annars var jag och bastade innan. Satt och tittade på teknikträningen för de yngre och såg till att nybörjar/vuxen-gruppen hade en tränare innan jag gick ner i omklädningsrummet...

Nej, nu blir det som jag hade tänkt, puss.


Kommentarer
Jannike

Yepp, hade jag inte skämts, så hade du kunnat storstäda här!

2009-09-03 @ 20:30:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0