Muffins med blåbär i, s.k. blåbärsmuffins

 

Hade tråkigt som atten, så jag tog och bakade lite grand, de blev goda, förutom att jag nite riktigt tyckte om att blåbären smakade konstigt! Linda kom hit och hjälpte mig med smakprovningen, jag tackar så mycket linda =)
Dammsugit där nere precis, tog upp dammsugaren på rummet för behöver dammsuga här inne också, men pallar inte plocka undan allt som ligger på golvet....
Jag ska dra mig till judon tror jag och se hur det går om jag pallar, annars börjar jag med rummet. Tror det blir rummet innan jag blir galen. Och eftersom jag inte ätit ordentligt idag heller så pallar jag inte så väldigt mycket tyvärr. Längtar till judoträningen i morgon!!!!! Galet mycket just nu. Gud vad jag älskar att säga det!

Blir inte att skicka alla grejer idag till Au Pair grejen, måste ha skriftliga referenser, så det samlar jag in just nu... ska ringa Jannike en snabbis, hörs.
puss.


Kommentarer
sabina

sv: jo, älskar deras kläder! ;)

mums, muffings! (:

2009-09-02 @ 18:53:50
URL: http://ssabinaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0