Mullrar åska utanför fönstrena

Haha, jag och min storstädningen kom inte så värst långt idag heller. Jag packade ihop kläderna som jag inte vill ha som låg på golvet i en kasse  och hängde in ett par plagg i garderoben.. hmf, detta kommer aldrig bli gjort känns det som. Nej nu jävla ska jag ta tag i detta en stund innan Sandra kommer hit, då kanske vi faktiskt kan vara på mitt rum en stund ikväll också...

Skickade in alla grejer till Marie för att kunna åka som Au Pair idag!! =) Underbart!

Sov länge idag, typ till halv 12, pratat med Rasmus på telefonen, tittat på tv, fixat med Au Pair grejen, varit och handlat med mamma och Josefine... ja, det var väl allt för denna dagen.

Ta del av denan underbara bild!
Saknar tjejerna på bilden väldigt mycket just nu!!



Kommentarer
estefany

jasså, jag ska ju göra där nu på måndag men en annan text p typsnitt :P. Har hört att de är en av de ondaste ställena man kan tatuera sig på så jag har ställt in mig på att de kommer bli några tårar xD

2009-09-04 @ 21:36:59
URL: http://mystuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0