nattfjärilar

Åh, jag har en sådan lust att vända på dygnet, älskar sitta uppe på natten vid datorn, snacka i telefon med någon vän och liknande. Vet inte varför. Tycker kanske om att sitta på mitt rum med alla ljusen tända och bara vara för mig själv och göra det jag tycker om utan att någon annan lägger sig i vad jag gör.

Jag håller på att översätta mitt Cv till engelska, går sådär. Skrev ut det för ett par minuter sedan och måste be mamma och pappa titta på den innan vi åker i morgon förmiddag helst så jag kan skicka in det och någon gång komma till Englans kanske.

Vill verkligen åka samtidigt som jag har ångest, men jag måste leva mitt liv. Och jag vet att alla jag älskar kommer finnas kväl där när jag väl kommer tillbaka eller dom kommer till mig ;D

Ska snart släcka ljusen och gå och sova eftersom jag ska upp vid åtta i morgon bitti, ta reda på vad jag ska ha för kläder på mig på dopet,  kolla på mitt engelska CV och skicka in det, packa med allting jag behöver ha med mig (förresten, undra vart min mp3 ligger den här gången...) och så vidare. Möjligtvid även gå ut med hunden medans någon läser igenom mitt CV, kanske blir lite av en byteshandel i morgon (A)

Iväg i morgon kväll på 60-årskalas antagligen. Just nu ser jag sådär fram emot det, är så mycket annat som jag skulle vilja göra. Dock så hindrar min ekonomi mig en väldigt massa just nu. Det ser liksom väldigt mörkt ut just nu...

Men pappa sa jag hade en dag eller två på Energimannen så det är gott. Antagligen är det bara ett par timmar, men vi kan alltid göra det till en dag eller två (AAAA)

puss och god natt mina nattvandrande fjärilar.
rresten, grattis (i efterskott) Rebecca Wallentin som fyllt 19 år den 4 september 2009



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0