Rebecca Eadie - Au Pair

Precis snackat med Rebecca Eadie, mamman som skulle ringa mig om Au Pair jobbet för hon vill jag ska jobba hos dom. Hon har inte haft någom Au Pair tidigare, känner nu att hon behöver hjälp, framförallt med pojkarna på 4 och 6 år då hon har en liten tös på 6 veckor nu. Få upp pojkarna och klara för skolan och ta dom dit, hämta dom från skolan och till simträningarna och fotbollsträningarna. Ledig helger och annan tid typ... De har väldigt roliga intressen, älskar träna och konst, bio, promenera med mera. Verkar vara väldigt jordnära och trevliga!
Bor i radhus 15 minuter från centrala London i ett lugnt och familjekärt område med en park bara en liten bit bort. Bor andra Au Pairer i närheten, bl.a. från Sverige.

Ska maila Marie nu lite och se vad hon säger.
Var inte så nervöst att prata med mamman dock som jag trodde det skulle vara. Men eftersom jag var lite nervös ändå blev det att jag pratade lite för fort så jag snubblade en massa på orden, men det var lugnt anars =)

Nej, snart bingen.
puss.


Kommentarer
Petra

Vad kul för dej :)

2009-09-10 @ 23:34:09
URL: http://wellingtons
Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: jag tror det kommer att vara så här för alltid, att de senaste kommentarerna och inläggen enbart syns.. :/



Lycka till som au pair!

2009-09-11 @ 11:39:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0