sista minutrarna, sista blicken

Gick upp ganska tidigt och visade mamma och pappa bilderna på Eadie familjen som jag ska bo hos nu i London. Var dock inte därför jag gick upp tidigt, utan för att jag ville ^^
Mamma och pappa åkte till TYlösand för att spela HBP's golfturnering idag. Eftersom pappa glömde lämna nyckeln till Toyotan hemma så fick jag skjuts av Örjan som skulle dit för att hämta den. Åkte inom Linnea och fastnade där i tre timmar. Nu ser jag inte henne på X antal månader... men vi kommer höras av, det tror jag på! =)
Önskar henne all lycka i Australien just nu, puss på dig (F)

Är trött och orkar inte så mycket nu, så nu ska jag alldeles strax  lägga mig i min sköna säng och ta en liten tupplur innan jag ska hämta mamma och pappa ute i Tylösand och göra mig själv i ordning inför ikväll sedan och skjutsa ut dom någonstans då de ska på fest. Fylletaxi idag, behöver ni skjuts ring ;)


puss och kram så länge.
L.B - kommer sakna dig massa <3


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0