Att bordet gick av gjorde inte kvällen sämre! :D

Det bästa med denna dagen är att jag ikväll ska träna judo. Det sämsta är att jag just nu är jätte sockerdugen.... aja, vi löser det snart ska vi se (A) Kom på i lördags efter många om och men att det är två veckor och inte en vecka kvar, jag blev superlycklig vill jag tillägga! :)
Hylte i lördags. Var inställd på en lugn kväll men blevhelt tvärt om, men jag ska inte klaga =) Först innebandyfinalen för damerna. Sedan bestämdes det till slut att vi skulle med till Helen på förfest. Där hamnade vi ett tag innan de andra skulle på årsfesten. De som inte skulle dit tog sig till Jullan och sedan därifrån tog vi oss till Forum där alla andra var. Mycket dans, mycket sång (skrikande för min del xP) och mycket körandes. Jag vill sammanfatta kvällen så här: Efter ett par om och men hamnade vi alla på Forum, och efter många alkoholhaltiga drycker hamnade hälften av oss på bordet och PAAAAANG! :D

Jag vet inte när jag hade så kul åt någon senast, hahahahahaa!!
Vaknde på söndagsmorgon om ville inte gå upp för jag visste att det låg två bakfulla i Jullans vardagsrum. Till slut vaknade dom och jag fick gå upp efter ett par timmars snozzande av pigghet. Jag kan lova er att pojkarna i vardagsrummet inte mådde bra, SKADEGLÄDJE!!!! :D

Nisse och Elin kom och vi fick mat och sedan åkte jag hemåt. Lugn kväll med bubbelvatten och några pepparkakor (A)
Idag träffa Sandra vid halv tre med en promenad och sedan endast träning antar jag.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0