Give me your smile and you will make my day

Sitter i soffen i vardagsrummet med spotify på på TV:n och pappar laptop i knät och skriver på. Varit ute på en promenad på en timme med X antal lager kläder på. Ska se om jag inte kán komma ner lite i vikt till frredag då invägningen är. Just nu kommer jag att tävla till 96%.... usch, skitnervös, antaligen därför jag tvekar. Aja :)

Alexandra kommer om en timme ungefär och då ska vi äta lite lunch. När Alle åkt härifrån igen ska jag ta en till prmenad och sedan ska jag se till att städa lite i köket och sedan på mitt rum. Försöka fixa alla mina kläder som av någon anledning har ökat i antal... Har införskaffat ett par plagg, men sedan rensade mamma garderoben och där hittade vi kläder jag kunde använda. Ett par oanvända kläder som bara legat, det tackar jag inte nej till. Sitter och funderar på vad min lunch skall bli.

Igår lite gymträning och sedan 45 minuter i bastung ungefär. Underbart, mycket bättre kan man inte ha det ^^
Ta hand om er allehopa!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0