Jag vet inte vad jag ska göra med det som inte finns längre

Jag är rädd att tiden på Heagård är slut. Har ett par timmar kvar, ska kanske bl.a. ha butiken helt själv om ett par veckor vilket ska bli spännande :) Det som kändes som en evighetsgöra som aldrig skulle ta slut har nu tagit slut. Det känns faktiskt ledsamt. Jag har trivts där borta med tjejerna och har haft det riktigt trivsamt. Visst att det har varit lite smått uttråkande emellanåt då det varit massa varor och olika artikelkoder och så vidare, men det har varit något att göra, nya sakar att lära mig, nytt folk att träffa och lära känna och lite så. I alla fall, ska till Hylte idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra då de andra två ska kolla på Innebandy....... jaja, jag hittar säkert på något.... ^^

Jobbat hela veckan och tränat. Fy fan vad judo är kul! Prova på och jag kan lova att vi kan göra det till något skoj ;D Ville tränat idag, men vi får se, har fortfarande en stund på mig! Glömde ringa Sandra igår, så ska försöka göra det idag också, ska försöka komma ihåg det denna gången! Annars så händer det i så mycket. Jag ska träna som en galning i veckan typ och hålla alla tummar jag har!!!

See ya,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0