Man ska våga leva

och jag försöker göra det också.
Rasmus var här igårkväll till idag. Han fick sova bredvid hunden i vardagsrummet, haha! Skulle gå upp och snacka lite skit med honom nu på morgonen, men när ja kommer upp vid halv åtta så skulle han till jobbet, Jobbigt värre. Jaja, jag ser honom på fredag och lördag och det är jag nöjd med :) Annars är jag i stort sätt gråtfärfig för att jag inte vet vad jag ska hitta på idag. Känner mig uttråkad till tusen. Funderar på att åka och träna lite nu på förmiddagen/lunch, men jag är inte säker på om jag pallar det. Judon igår gick kasst. Om någon inte drog i min axel så smällar jag i mitt äckelknä i mattan hela tiden. Bajsont gör det kan jag lova! Knäskålen flyttar på sig varje gång och snart sitter den nog inte kvar. Men jag har ju som tur ett knä till och som fortfarande är användbart. Nej, frukost nu kanske!?
puss.


you always make my days!


Kommentarer
Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-28 @ 15:17:11
URL: http://imfaccessories.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0