Onsdag kom med sol!

Började dagen med en jätte god frukost och tog mig sedan till gymmet med Josefine. Askalas att träna :)
Sedan hade jag väl planer men jag visste väl att det inte skulle bli så. Aldrig mer säger jag bara. Nästa gång blir det inte roligt det kan jag lova! Aja, varit skit fint väder idag, massa värme med. Jag är jätte ledsen att jag inte tog vara på dagen men jag blev bara väldigt depp och trött på allt.... Äntligen ringde Rasmus till slut och sedan fick jag även prata med den andra Rasmus också. Bättre kan det inte bli, eller!? ;)

Hade planerat ännu ett gymbersök ikväll, men vi får se om jag hinner det. Maten var planerad till om en 25 minter, men jag vet att det inte kommer att bli så. Kommer antagligen få försöka mig på en lite längre promenad, men jag pallar inte gå själv egentligen, men samtidigt är det också kanske vad jag skulle behöva. Tyvärr, jobbigt värre, måste jag fylla på mp3 med musik egentligen. Annars får jag stå ut med den jag har där i redan, det går, men inte mer än så egentligen. Har tyvärr inte så  mycket bättre musik på datorn ändå, så det kan kanske spela roll ändå. Vi får se.

I morgon är det jobb igen och även judoträning på kvällen antagligen. Måste kolla igenom lite papper också nu innan helgen. Kanske gör ett försök idag, annar har jag inget val än att göra det i morgon. Kanske inte kommer bli av alls, inga roliga papper alls egentligen.

Nej, slut för nu.
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0