The day is the day, tell me when?

Varför är det alltid så att man alltid är jätte hungrig och sugen på en massa när man måste gå ner i vikt!? Har inte mycket jag behöver gå ner, men ska se om jag kanske kan äta lite på fredag i nästa vecka innan invägningen, man är på lite bättre hunör då! ^^
Har inte kollat mitt mail från pappa än, han skickade vilka som ska vara med på SM i min viktklass. Ska göra det alldeles strax, sjukt nervös inför tävlingen kan jag lova. Jag hatar att vara så nervös som jag är nu. Jag har inte tävlat på två år typ... och här stårt jag och ska vara med på SM. Många tankar som far i huvudet nu kring detta.

Hr vart ute på en lite längre promenad med hunden idag. Gick till stan och skulle ha ut mina kort från engångskameran. Men korten verkar vara förstörda... ska se på negativen sen... man fy fan vad tråkigt!!! Var massa bilder från London som jag verkligen såg fram emot att få fram nu! Skit också! Aja, bättre lycka nästa gång!

Okej, jag tittade på listan för SM nu. Det kan ju blu hur jävla kul som helst! Jag ser mig inte vinna alla matcher, men katten vilka roliga matcher det kan komma att bli!! Galet, jag vet inte hur jag ska göra.... jaja, jag kommer nog på en lösning i sinom tid :)

I helgen är det judotävling i Arenahallen i pingishallen. Kom ner och ta en titt vet jag! :)
Jag ska mest sitta i seketeriatet och roa mig med alla andra som hjälper till som håller sig intill mig. Alltså inte så många när jag tänker efter... jaja, får la ha koppel på dom ;)

Ska försöka träna ikv. Känner att jag börjar gå neråt i hälsa, känner att förskylning eller liknande är på väg. Ska se om jag inte kan hindra detta med en massa ntigga saker som frukt, sol och idrott :D

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0