En liten sammanfattning på denna sommaren

Uppsala var fantastiskt kul! Något man aldrig gjort innan och heller aldrig kommer att få göra igen antagligen. För er som inte vet så var jag med i Portkodkampen som Postkodmiljönären hade som sommarprogram. Halmstad (laget jag var med i) kom till finalen, men där snubblade vi en bit innan måsnöret mot Östersund som var fantastiskt duktiga!

Åkte direkt till Öland därifrån där jag har spenderat hela min sommar. Jobbat i en resturang som heter Böda Hamns Rökeri där vi även säljer fisk. Varit en fantastisk möjlighet där jag har fått erfarenheter som heter duga, träffat massa underbara människor. Jobbat otroligt mycket vilket har varit jobbigt för stunden, men nu i efterhand känns det riktigt bra att jag gjorde det. Sista veckorna spenderades med mycket fest och skojigheter. Fyllde 20 under min vistelse där och då blev det fest, bakfylla, Ölands djurpark, vattenrutchkanor och massa skoj!
Helheten så har det varit en bra sommar och jag längtar tillbaka!! Var riktigt tråkigt att åka därifrån och känns fortfarande tomt... Varit instängd i resturangen hela sommaren med samma människor, på gott och på ont. Vissa människor saknar man mer än andra! Kändes riktigt konstigt att komma hem från två månder på Öland. Känns fortfarande inte riktigt rätt. Halmstad är just nu en mellanlandning, just nu ska jag bara försöka komma på vad jag faktiskt vill göra. Kanske på väg till Stockholm, ingeting är säkert. Har lite andra saker jag filurar på som skulle var otroligt roliga, men samtidigt har jag sertt fram emot Stockholm ett bra tag nu och varit planen ett par veckor, om inte månader....

Tiden får utvisa resultatet!
Ska börja skriva lite här nu och, när jag nu har tid. Förlåt för att jag har varit urusel på att höra av mig, men min lediga tid har varit mellan 02,00 och 10,00, och jag är ganska säker på att jag behåller mina vänner lite längre om jag hellre inte hör av mig än att ringa på dom tiderna xP haha.

Mina vänner, nytt äventyr påbörjas snart, frågan är vilket det blir!
Ta hand om er, och hur lite elelr mycket jag än hör av mig eller träffar er, så kommer ni alltid att finnas i mitt hjärta!
Kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0