- - -

Förutom alla fasta ting jag önskar mig i julkllapp och alltid annars, så önskar jag mig även:
- Besök i Stockholm av nära & kära
- Solsemester


Personalfest igår, var mycket trevlig med mycket god mat. Började på hotellet där vi alla inväntade våran bussresa tilll..... någonstans. Efter en liten mindre busstur genom staden Stockholm hamnade vi på Skansen i en jätte mysig träbyggnad. Rustig och så där burrigt mysig. Lite mingel och sedan äntligen satte vi oss till bords för mat, haha. Blev gravad lax till förrät, kyckling till huvudrätt och sen en buffe med diverse efterrätter och godis till desert. Och vin på det :)
Dans, prat, mys, snö och lite taxikaos. Hann till T-centralen tillls min pendel som inte gick.. Hittade till slut nattbussen, fick vägledning av en skitsnygg ordningsvakt. Skulle frågat efter nummret om jag inte hade vart så jävla pisst off för alla jävla inkompetenta, dumma,  jävla bajs busschaufförer som finns i Stockholm! Dock han jag åkte nattbuss med var helt okej, kan ha varit för att det stod två andra ordningsvakjter bredvid honom som skulle hålla lite ordning..... kom i alla fall. 03,00 låg jag i min säng efter en dusch och värmde mig- Gick upp senare är på mycket länge. Var uppe vid halv ett eftrer en par timmars sömn (A)

Ska i alla fall iväg snart. Ska kanske på en "jobb-intervju". Får se hur det går och blir. Eftersom jag inte inhandlat en endaste julklapp bör jag kanske ta tag i det också, eller??
Det värsta ör att jag är så himla shoppingsugen till mig själv hela tiden, det är lite därför jag undvikit att gå och kolla i affärer, hittar bara sker jag själv vill ha hela tiden xP Jag är en hemsk människa jag vet, jag älskar er nära & kära, men jag har en ganska stort shoppingsug för tillfället, känns lite obotligt faktiskt.... hmmmmff (A) 

I morgon ska jag nog fixa mina naglar, om jag får av min plastnaglarna jag ha på nu.. hahahahahhaaa!!!! Jag tycker det ä skitkomiskt!! Får se om jag hittar ngt jag kan ta bort naglarna jg ha på nu så jag kan få mycket finare i morgon! :)
Har egentligen lus att bara ligga hemma idag oh glo på fillm, men känner att jag kanske bör åka och säga hej på  familjen Hellron hemma hos dom. Skulle vara mysigt att träffa Sigge också, min lilla gullegris, med betoning på gris :)

Snart hemma i Halmstad, kommer onsdag eller torsdag, just nu ser det ut som torsdag och sedan är jag hemma i ca en vecka om jag inte nämnt det innan. Ska försöka få upp lite bilder också så folk kan se vad jag ser.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0